فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالاهای خودرویی مانند اسپری های لاستیک، موتور شوی، تمیز کننده های سقف و صندلی، واکس و پولیش، کف پایی، قفل فرمان و انواع خوشبو کننده ها با تنوعی بی‌نظیر از برندهای برتر نظیر سوناکس کارپکس نچرال فرش و ... در گنجی پخش عرضه می‏‏‏‌شوند. گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی لوکس خودرو در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

۱۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پولیش زبر کخ کیمی-Koch Chemie پولیش مخصوص بدنه خودرو H9.01، یک پولیش بسیار قوی است که به سرعت و به طور موثر خط و خش های عمیق و نواقص و غبار سطح رنگ بدنه و خش های به اندازه سمباده 1200 را از بین می برد. این محصول فاقد سیلیکون است.


به لطف ذرات ساینده بسیار همگن، پولیش H9.01 دارای خاصیت لایه برداری فوق العاده به همراه سطح بالایی از درخشندگی است. این محصول برای هر نوع رنگ بدنه ای مناسب است. در نهایت می توانید با اعمال پولیش نرم و آنتی هولوگرام کخ کیمی-Koch Chemie پولیش مخصوص بدنه خودرو M3.02 پایانی با براقیت و درخشندگی ویژه مشاهده نمایید.
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

یکی از عوامل آزار دهنده در مورد کارواش برای مشتریان بوی نه چندان خوشایند مواد شوینده مصرفی علی الخصوص مواد شوینده ارزان قیمت می باشد. راهکار شرکت Kiehl آلمان خوشبوکننده برای حل این مشکل استفاده ار اسانس Oriental Flower با عطر گلهای بهاری است. اضافه کردن چند قطره از این اسانس به مخزن مواد شوینده مصرفی فضای کارواش را مملو از رایحه آرامش بخش و دلنشین می نماید. همچنین از این اسانس می توان برای معطر نمودن فضای داخلی اسپری خوشبوکننده ماشین ها نیز استفاده نمود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره اوربیتال و چرخشی سایز 15 مخصوص پولیش بدنه ماشین تری دی-3D مدل L35 مجهز به اجزای داخلی ارتقا یافته و دارای موتور قدرتمند، طراحی ارگونومیک و 3 متر سیم برق، 710 وات قدرت موتور و ... است. قابلیت تنظیم سرعت بصورت 6 سرعت مختلف به کاربر اجازه می دهد تا با دقت بالا نقوص را برطرف و اصلاح کند.

دستگاه پولیش Dual Action-دو کاره اوربیتال و چرخشی سایز 15 مخصوص پولیش بدنه ماشین تری دی-3D نقوص رنگ، اثر لکه آب، اکسیداسیون را حذف می کند. این دستگاه پولیش دارای سایز 15 می باشد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

آل کلیر - ALCLEAR

مهندسان ALCLEAR با انگیزه بسیار بالا، از سال 1996 تا کنون، در حال توسعه طیف وسیعی از پارچه های میکرو فایبری هستند تا کاربر بتواند سطوح را سریع تر و به طور کامل و به شیوه ای سازگار با محیط زیست، پولیش و تمیز نماید. در سال 2010 این برند تولید خود را گسترش داده تا دامنه وسیعی از سمباده های ساینده و پد پولیش را شامل شود. این کمپانی محصولاتش را برای پاسخگویی به نیازهای دقیق مشتریان خود، تولید می کند: وجود کارخانه ای با تولید انعطاف پذیر موجب گردیده تا  برند ALCLEAR راه حل های منحصرفردی را در دنیا، جدای از تولید سری ارائه دهد. برند ALCLEAR بواسطه طیف وسیع و متنوع محصولاتش، مشتریانی از تمامی بخش ها از جمله: خودرو، قایق، ساخت هواپیما، صنعت، خرده فروشی و ... دارد. محل استقرار این کمپانی در آلمان، تاییدی روشن از رویکرد کیفیتی این برند بوده و این شرکت مفتخر است که اکثریت محصولاتش ساخت کشور آلمان است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

دیورتکس - Divortex

لوگوی DIVORTEX


شرکت دیورتکس Setkim Kimya - Divortex DVX با 100٪ سرمایه داخلی در سال 2005 توسط دو کارآفرین جوان تاسیس شده است تا بتواند محصولات حرفه ای در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو ارائه نماید. کارشناسان این شرکت که طی سال ها تجارب بسیاری بدست آورده اند با در نظر گرفتن حمایت از تحقیق و توسعه و دانش فنی از رشته های مرتبط در دانشگاه ها، به ارائه محصولات نوآورانه می پردازند. کمپانی دیورتکس Divortex DVX با هدف قرار دادن نوآوری، اندازه گیری و رشد پایدار فرآیند تولید را با داشتن استاندارد هایی چون ایزو 9001 و 14001 انجام می دهد. محصولات مراقبت از خودرو دیورتکس Divortex DVX ساخت کشور ترکیه می باشد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

کمپانی فلکس-Flex در سال 1922 توسط هرمان اکرمن و هرمان اشمیت در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد . هدف از تاسیس این کمپانی به فروش رساندن اختراع جدیدشان بود ، که یک موتور الکترونیک داشت . ساخت این دستگاه موجب شکل گیری برند فلکس-Flex شد که امروزه محصولات آن از محبوب ترین دستگاه پولیش‌های آلمان می باشد.محصولات کمپانی فلکس-Flex در بازار ایران نیز جزو برترین دستگاه پولیش ها می باشد ؛  فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش همواره سعی در عرضه برترین محصولات روز دنیا را داشته و از این رو محصولات فلکس-Flex را  برای پولیش کاران حرفه ای عرضه تعریف و عرضه کرده است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

تری دی - 3D رهبر صنعت تولید محصولات مراقبت از خودرو با بالاترین کیفیت است. با بیش از دو دهه تحقیق و توسعه، برند 3D توانسته است در زمینه محصولات مراقبت از خودرو، دیتیلینگ و کارواش نامدار باشد. تیم تری دی - 3D طیف گسترده ای از تجربه، کارکردن و مشاوره را در زمینه شست و شوی خودرو و دیتیلینگ حرفه ای در سراسر جهان در اختیار دارد. این مساله موجب گردیده تا برند 3D بینشی جامع در ارتباط با صنعت داشته و نیازهای مشتریانش را بشناسد.

توانایی این برند در تولید محصولات با کیفیت، نتیجه ی در نظر گرفتن نیازها و خواسته ها و آرمان های مشتریان است. برند تری دی - 3D مفتخر است که انتخابی منحصر بفرد برای بسیاری از نمایندگی ها، دیتیل کاران، فروشگاه های لوازم خودرو و کارواش ها است که رنج وسیعی از انتخاب را در زمینه محصولات مراقبت از خودرو شامل محصولات مراقبت از بدنه ایمن و لوازم جانبی ضروری را ارائه می دهد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

تام کلین-Tam Clean، اولین تولیدکننده‌ی محصولات کارواش نانو در ایران با بیش از یک دهه سابقه در تولید و اجرا با علامت تجاری ثبت شده به شماره ی اختصاصی: 248204 است که با بهره مندی از دانش بومی و توان متخصصین فارغ التحصیل از دانشگاه های ممتاز صنعتی کشور از قبیل دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر در حال تولید محصولات تخصصی آرایشی بهداشتی خودرو با فرمولاسیونهای ویژه و دوستدار محیط زیست می باشد. 

کیفیت قابل اتکا و قیمت های رقابتی همچنین پشتیبانی فنی محصولات تام کلین موجب استقبال روز افزون مشتریان عزیز از برند تام کلین-Tam Clean شده و افزایش تنوع محصولات آن را در سال های اخیر به دنبال داشته است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
کخ کیمی - Koch Chemie یا کخ شیمی در فارسی کچ شیمی
لوگوی koch chemie

کخ کیمی - Koch Chemie یا کخ شیمی در فارسی کچ شیمی از سال 1968، برند کچ شیمی در زمینه تولید محصولات تمیزکننده و مراقبت کننده با کیفیت بالا جهت استفاده در خدمات، کارگاه و صنعت خودرو فعالیت می کند. کارشناسان کچ شیمی همواره سنت بهبود مستمر و توجه به جزییات را مد نظر قرار داده است. در این حوزه، کخ شیمی یکی از معدود کمپانی هایی هست که خود محصولاتش را مورد تحقیق و بررسی قرار داده، تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

محصولات برند کچ شیمی


کخ کیمی - Koch Chemie محصولات خود را در کشور آلمان که دارای استانداردهای زیست محیطی و اجتماعی با کیفیت بالاست تولید می کند. به عنوان یک تولید کننده کخ شیمی دارای طیف وسیعی از محصولات برای تمامی بخش های خودرو می باشد. ارائه خدمات به مشتریان و مشتری گرایی به اندازه تولید محصولات با کیفیت برای کچ شیمی حائز اهمیت است. کخ کیمی - Koch Chemie توانسته به لطف چند دهه تحقیق و توجه به نیاز مشتریان از تولید کنندگان برتر در جهان باشد.
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

پوشش های سرامیکی بخاطر درخشش طولانی مدت و با دوام خود شناخته شده انلینک متن به آدرسد، اما برخی به اشتباه بر این باورند که پوشش های سرامیکی نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. شستشوی منظم، استفاده از محصولات تخصصی، کلید نگهداری پوشش سرامیک به نظر می رسد. با چند گام روزانه آسان می توانید از پوشش سرامیک خودرویتان محافظت کرده و آن را تمیز نگه دارید.


استفاده از محصولات نگهداری تخصصی

۱-دوباره خودرو را بررسی کنید. در حالت ایده آل بهتر است پس از شست و شو روی سطح بدنه اسپری نمایید. اگر شما تصمیم دارید از یک اسپری تمیز کننده استفاده نمایید در حالی که خودرویتان اخیرا شسته نشده، اطمینان حاصل کنید که سطح عاری از هر گونه آلودگی از جمله فضولات، چربی و ... باشد.

-در صورت وجود چنین مواردی اثر اسپری از بین می رود.

۲- با یک اسپری نگهداری پوشش های سرامیکی مخصوص سطح ماشین را اسپری کنید.

-اطمینان حاصل کنید که روی همه نقاط اسپری شود و نقطه ای را فراموش نکنید.


۳- مواد اسپری را روی سطح مالش دهید. برای انجام این کار می توانید از یک حوله مایکروفایبر استفاده نمایید. اسپری، لایه محافظ دیگری روی پوشش سرامیکی شما ایجاد می کند، پس اطمینان حاصل کنید که نقطه ای را جا نگذارید.

۴- هر دو یا سه ماه یکبار محصول نگهداری را دوباره اعمال کنید. اسپری کردن مواد نگهداری و مراقبت از سرامیک نیاز نیست همانند شست و شو چندین بار انجام شود، اما بعد از مدت زمان طولانی در معرض عناصر به طور ناگهانی از بین می رود.

۵-برای بررسی نگهداری و تعمیرات سرامیک خودروی خود به طور سالانه، وقت رزرو کنید. شما می بایست ماشین خود را با فردی که به صورت سالانه برای خودرویتان پوشش سرامیک اعمال می کند چک نمایید. یک دیتیل کار حرفه ای با استفاده از تجربیاتش می داند چه کار کند تا خودروی شما همچنان نو وجدید به نظر برسد.

  • محمد عباسی