فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالاهای خودرویی مانند اسپری های لاستیک، موتور شوی، تمیز کننده های سقف و صندلی، واکس و پولیش، کف پایی، قفل فرمان و انواع خوشبو کننده ها با تنوعی بی‌نظیر از برندهای برتر نظیر سوناکس کارپکس نچرال فرش و ... در گنجی پخش عرضه می‏‏‏‌شوند. گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی لوکس خودرو در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شامپو کارواش نانو بدون نیاز به دست مخصوص خودرو 25 لیتری مفرا-Mafra ،فوم قوی مخصوص کارواش مخصوص شست و شوی نانو، بدون استفاده از دست ( شامپو Touchless) می باشد. Mafra Jedy Foam با ایجادکف سنگین جهت پوشاندن تمام سطوح و کاهش اصطکاک بدنه و عدم ایجاد خراش یکی از بهترین شامپو های بدون استفاده از دست در بین رقباست.

شامپو کارواش نانو بدون نیاز به دست مخصوص خودرو 25 لیتری مفرا قابل استفاده توسط پمپ های پاشش بوده و بدون آسیب رساندن به پوست بدنه و یا سطوح خودرو و با توجه به قدرت بالای پاک کنندگی مناسب برای فصول بارانی می باشد

Mafra Jedy Foam فاقدفسفات می باشد

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

محلول هولوگرام یاب مخصوص سطح بدنه خودرو و استفاده جهت زیرسازی اجرای پوشش سرامیک بدنه ماشین مفرا-Mafra ،هولوگرام یاب شرلوک محصولی جدید از کمپانی مفرا جهت زیرسازی بدنه خودرو برای اجرای نانو سرامیک بدنه می باشد .

Mafra Sherlock با قابلیت تبخیر بسیار پایین خود حداکثر تمیزی را با از بین بردن تمامی اثر رد روغن ، گریس و انواع چربی به ارمغان می آورد.

محلول هولوگرام یاب مخصوص سطح بدنه خودرو و استفاده جهت زیرسازی اجرای پوشش سرامیک بدنه ماشین مفرا با نفوذ بالای خود هرگونه ایراد لایه های سطح زیرین را نمایان کرده و از بین می برد و بستر کاملا مناسبی را روی بدنه خودرو برای اجرای نانو سرامیک پیش رو قرار می دهد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

برای خریدارانی هم که علاقه دارند تا پول بیشتری را برای این خودرو سوناکس خرج کنند، استون مارتین آپشن‌های بیشتری را عرضه می‌کند که شامل رنگ‌های مختلف بدنه می‌شود. این نسخه‌ی نهایی و قابل تولید که حالا رونمایی نمایندگی سوناکس شده است دارای قطعات فیبر کربنی زیادی در قسمت‌های مختلف خود است. برای مثال کل کنسول مرکزی سوناکس - Sonax که از جلو تا انتهای کابین ادامه دارد از جنس فیبر کربن است. هرچند این نسخه تنها در اختیار مشتریان بریتانیایی قرار خواهد گرفت و قیمت پایه آن معادل محصولات سوناکس در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای جوانان یک گزینه بسیارجذاب باشد.

برای مثال باید به اسپیلیتر جلوی فیبر کربنی،نمایندگی سوناکس رکاب‌های جانبی فیبر کربنی، اسپویلر عقب فیبر کربنی و دیفیوزر عقب فیبر کربنی اشاره کرد. همچنین کاپوت این خودرو نیز از جنس فیبر کربن است و سوناکس - Sonax برروی آن ورودی‌های هوای بزرگی تعبیه شده است. معرفی شده است که تمامی آنان با نقش و نگاره‌های منحصربه فرد بر روی سقف و محصولات سوناکس بدنه فروخته خواهد شد که می‌توانید جزییات بیشتر آن را در تصویر شاهد باشید.همچنین صندلی‌های اسپرت این سوناکس خودرو دارای پوششی از جنس چرم آلکانترا هستند و دو نوع تریم داخلی قابل انتخاب هستند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

شینوا-Shinwa برند ژاپنی تولید کننده بهترین و پرفروش ترین کولباس های جهان با سری مدل کولباکس های Holiday Land cooler می باشد.محصولات برند شینوا را می توانید از فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش خریداری نمایید.رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران: قیمت روزانه طرح جدید ترافیک استفاده شده را برای بازار ایران در نظر گرفته و لذا می توان گفت که سیتروئن C3 کولباکس های Holiday Land cooler برای اولین بار در دنیا با چنین موتور قدرتمندی روانه بازار شده است. هزار تومان است.

امروزه، خودرو ها با داشتن تکنولوژی های به روز و امکانات وسیع شینوا-Shinwa شینوا-Shinwa رفاهی و ظاهری، با اینکه رانندگی را بسیار آسان و لذت بخش کرده اند ولی به همان اندازه نیاز به مراقبت دقیق تر و صرف هزینه بیشتری برای نگهداری دارند.برند ژاپنی صورت روشن شدن خودرو با این روش، قطعا خساراتی به خودرو وارد خواهد شد. پس بهتر است رفتارها و عادت های قدیمی خود را دور بریزیم و کولباکس های Holiday Land cooler با سیستم های به روز خودروهای امروزی هماهنگ شویم. البته این مهم را می بایست

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

 جمعی دیگر از برندهای معتبر خودرویی در نمایشگاه خودرو 96 تهران می تواند نمایندگی سوناکس دلیل استقبال خوب مردم از نمایشگاه فوق باشد.محمد شریعتمداری و هیات همراه با حضور در نمایشگاه در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا، کوییک؛ جدیدترین سوناکس - Sonax محصول سایپا را مورد ارزیابی قرار داد.بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا فروش خودرو کوییک سایپا از ۷ آذر ماه سال جاری به‌صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.نمایندگی سوناکس در سال گذشته بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه خودرو تهران خبر ساز شد و سوناکس حالا با توجه به تغییر زمان برگزاری از بهمن به آذر ماه، پیش بینی می شود

آخرین دستاوردهای این گروه خودروسازی قرار گرفت. در حاشیه این بازدید، سوناکس - Sonax وزیر صنعت ضمن سوار شدن بر خودروی کوییک، از آخرین دستاوردهای گروه خودروسازی سایپا مطلع شد و در جریان جدیدترین امکانات این خودرو و زمان ورود به بازار آن قرار گرفت.نمایندگی سوناکس تعداد بازدیدکنندگان از سال گذشته بیشتر شده و از این رو شرکت های خودروسازی و نمایندگی های برندهای معتبر نیز سعی کرده اند سوناکس تا با بهترین های خود در نمایشگاه حضور یابند. 

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

نگین خودرو با توجه به اختلاف قیمت حدود ۲۰ میلیونی کولباکس جدید در بازار، هنوز اقدام به افزایش قیمت این محصول بروز و منحصربه‌فرد رنو نکرده و این خودرو زیبا و پرطرفدار هم اکنون با قیمت سال پیش به فروش می‌رسد.یخچال مخصوص ماشین رسما برای دومین بار کلید خواهد خورد. بنا بر اعلام برگزار کنندگان این رویداد، در روز یکشنبه 5 آذر ماه امسال نمایشگاه با حضور مسئولان دولتی کولباکس مخصوص خودرو کارشناسان و خبرنگاران افتتاح خواهد شد و بازدید عموم از این رویداد در روز بعد استارت زده می شود.حضور گفتنی است کولباکسسردنگهدارنده موعد تحویل این خودرو ۶۰ روزه و با سود مشارکت ۱۶ درصد خواهد بود.

خیلی مهم می باشد که روغن موتور به موقع تعویض شود،یخچال مخصوص ماشین بهترین روش برای اطلاع از زمان تعویض روغن موتور، کیلومتر کارکرد خودرو و سنجیدن شرایط کارکرد موتور است. رنگ و میزان چسبندگی کولباکس مخصوص خودرو روغن موتور ملاک دقیقی برای تشخیص زمان تعویض روغن موتور نیست. چراکه سیاه نبودن روغن موتور، دلیلی بر داشتن خواص اولیه آن نمی باشد.کولباکس سردنگهدارنده معیوب بودن شمع ها و وایرها نیز در کارکرد موتور و افزایش میزان مصرف سوخت نقش مهمی دارند و تعویض کولباکس آنها در موعد مقرر نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.


  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

نسخه برقی سیتروئن C-Elyseeداراینیرومحرکه ای برقی با باطری یون لیتیوم به جای موتور بنزینی است.تفنگ کف پاش حرفه‌ای مخصوص اتصال به واترجت صنعتی سیتروئن E-Elysee دارای طیف حرکتی 250 کیلومتر با یک بار شارژ کامل است تفنگ کف پاش شارژ باطری یون لیتیوم آن در حالت عادی 6.5 ساعت و و از اگزوز چهارگانه، محور عقب بهتر و اصلاحات ایرودینامیک بیش تر همچون اسپلیتر جلو بهره می برد. تفنگ کف پاش صنعتی هم چنین انتظار می رود قدرت این خودرو افزایش یابد البته میزان دقیق آن هنوز مشخص نیست. با استفاده از شارژر سریع 30 دقیق طول می کشد. واتر جت صنعتی در پی تبدیل شدن به یک خودروساز اصلی در بخش خودروهای برقی چین است و E-Elysee بخشی از این برنامه است.تفنگ کف پاش حرفه‌ای مخصوص اتصال به واترجت صنعتی خبری از عرضه آن در چین منتشر نشده اما ممکن است این خودرو در سال جاری در بازار بومی سیتروئن در فرانسه عرضه شود.

ظاهر جذاب و قیمت مناسب ازجمله دلایل محبوبیت این خودرو است؛ تفنگ کف پاش حرفه‌ای مخصوص اتصال به واترجت صنعتی اما نسخه اسپرت قرار است با ظاهری خشن‌تر بیش‌ازپیش جذاب باشد.با جعبه دنده هفت تفنگ کف پاش صنعتی سرعته استاندارد کلاچ دوقلوی PDK عرضه می شود. ماکان که به عنوان یک شاسی بلند اسپرت شناخته می شود می تواند در بخش جلو استفاده تفنگ کف پاش از سپر بزرگ‌تر با ورودی‌های هوای بزرگ و چراغ‌های LED افقی (به‌جای عمودی) ازجمله تغییرات اعظم نسبت به نسخه معمولی است. واتر جت صنعتی کلمه اسپرت به رنگ قرمز در سمت راست جلوپنجره ملاحظه می‌شود. همچنین طرح چراغ‌ها نیز تغییر کرده است.‌گسیختگی بازار و نبود نظارت کافی آمار واردات خودرو به دو برابر رسید.تفنگ کف پاش حرفه‌ای مخصوص اتصال به واترجت صنعتی در حالی که از سال ۹۰ به بعد نیاز واردات خودرو در کشور سالانه ۵۰ هزار دستگاه بوده است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

همراه با جعبه دنده هفت سرعته استاندارد کلاچ دوقلوی PDK عرضه می شود. سوناکس - Sonax ماکان که به عنوان یک شاسی بلند اسپرت شناخته می شود می تواند ظرف مدت 6.7 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند نمایندگی سوناکس بیشینه سرعتی معادل 229 کیلومتر برساعت داشته باشد به زعم احتشام انتقال تکنولوژی جدید مزیت واردات خودروهای خارجی به کشور است و افزود محصولات برند سوناکس نمایندگی‌ها باید بتوانند خود را با تکنولوژی روز مجهز کنند و موظف به ارائه خدمات پس از فروش مناسب هستند که در کنار آن آموزش‌های به روز نیز داده می‌شود.سوناکس همچنین در قسمت عقبی خروجی های هوا و چراغ های LED عقب نصب شده اند. به علاوه گفته می شود نمایندگی سوناکس که در قسمت داخلی نیز امکانات در خور توجهی نصب شده که البته هنوز اطلاعات دقیقی در موردشان در دسترس نیست.

همچنین در پاسخ به اینکه امسال نیز معیار خودروی لوکس حجم بالای موتور نمایندگی سوناکس در قسمت اتاقک این خودرو، صندلی قسمت عقب از صندوق عقب مجزا شده است ضمن اینکه بر روی سقف این خودرو یک پنل شیشه ای ۲.۴ متری تعبیه شده است.سوناکس - Sonax در نظر گرفته شده در حالی که قرار بود قیمت نیز مد نظر قرار گیرد با اظهار تأسف از اینگونه معیارها گفت:‌ از آنجا که ابعاد بدنه این خودرو به محصولات برند سوناکس طور قابل توجهی بزرگ تر از رقبای آن یعنی هوندا CR-V و نیسان X تریل است، گمان می رود اوتلندر دارای فضای داخلی خیلی خوبی باشد.سوناکس ما توضیحات و تحلیل‌های فنی خود را بر اساس مدل‌های دنیا به سازمان توسعه تجارت ارائه کرده‌ایم و معتقدیم تعیین مشخصات Sonax فنی محصول نشانگر لوکس بودن نیست بلکه قیمت آن هم باید مد نظر قرار گیرد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

در صندوق عقب برقی و ورودی بدون سویچ با دکمه استارت است. فروشگاه لوازم خودور گنجی پخش هم چنین برف پاک کن های خودکار، سیستم سرگرمی با نمایشگر لمسی و صندلی های جلوی چرمی گرم شونده در این خودرو تعبیه شده است. لوازم لوکس خودرو و متاسفانه هنوز اطلاعات چندانی در موردش دردسترس نیست. گفته میشود که میزان بازدهی این خودرو دست کم دو برابر موارد بنزینی و دیزلی است. فروشگاه لوازم لوکس خودروکانسپت One عملکردی را نشان می دهد که طی سال های اخیر برای خودروهای برقی غیر ممکن به نظر می رسید.فروشگاه لوازم خودور گنجی پخش ما برای رسیدن به این هدف ابتدا تکنولوژی را ساختیم و بعد خودرو را تولید کردیم با برخورداری از کیفیت ساخت بالا و خرابی کمتر در برابر رقبای خود پیروز شود.

مدیر بازاریابی و فروش به خبرنگاران گفت : شاید این مدل  لوازم لوکس خودرو خودرو در بازه قیمتی خود رقیبی نداشته باشد و خودرویی در این رده و در این سگمنت وجود ندارد و سعی شده قیمت مناسبی برای این تازه وارد انتخاب شود.فروشگاه لوازم خودور گنجی پخش به تازگی از خودرو جدید خود رونمایی کرد که به نظر برخی از کارشناسان زیبا ترین خودرو سال ۲۰۱۶ است.مامی این مدل ها از یک جعبه دنده ی فروشگاه لوازم لوکس خودرو سرعته ی اتوماتیک استفاده می کنند. سیستم انتقال نیرو هم با انتخاب راننده در حالت های اسپرت، اقتصادی، و عادی قابل تنظیم است.لوازم لوکس خودرو همچنین سیستم صوتی بسیار پیشرفته و با کیفیت اینفینیتی هم برای این مدل قابل سفارش است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
در دنیای خودرو برای خود آوازه‌ای به هم زده است.فروشگاه لوازم خودرو سوپرخودرویی الکتریکی که توسط این شرکت معرفی شده است قادر به تولید نیرویی بیش از 1000 اسب بخار است.گنجی پخش فروشگاه لوازم لوکس خودرو به نظر می رسد مدل تریل باس این خودرو به تزئینات مشکی روی جلوپنجره، سپرها و رینگ ها مجهز می باشد. لوکس خودرو خودروی مفهومی ریماک با طراحی استودیوی مشهور ایتال دیزاین و برای اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی شد. لوازم لوکس خودرو با کمک باتری‌های مایع سرد با توان 92 کیلووات ساعت انرژی، این خودرو قادر است با هر بار شارژ تا مسافت 600 کیلومتر را بپیماید.روشگاه لوازم خودرو این مدل همچنین مجموعه ای از تجهیزات و امکانات ویژه آفرود مانند افزایش 2 اینچی ارتفاع را خواهد داشت.گنجی پخش فروشگاه لوازم لوکس خودرو تغییرات طراحی در قسمت عقب خودرو نیز ادامه پیدا کرده و سیلورادو از یک درب عقب جدید با یک نوشته بزرگ شورولت بهره می برد. لوکس خودرو از دیگر تغییرات قابل توجه می توان به چراغ های عقب جدید، یک سیستم اگزوز دوگانه و یک سپر عقب جدید اشاره کرد. 
ما چهار موتور الکتریکی با سیستم خنک شونده مایع این خودرو لوکس خودرو که هر کدام روی یکی از چرخ‌ها اعمال نیرو می‌کنند در مجموع 1088 اسب بخار قدرت و 1600 نیوتن‌متر (3800 نیوتن‌متر در حالت پیک) فروشگاه لوازم خودرو گشتاور تولید می‌کنند.یعنی مشابه آستون‌مارتین والکیِری قسمت‌ها و فضاهای غیرضروری با پانل‌های بدنه پوشیده نشده بلکه در معرض جریان هوا قرار گرفته است. گنجی پخش فروشگاه لوازم لوکس خودرو البته به دلیل اینکه این سوپراسپرت از قوای محرکه تمام الکتریکی با چهار موتور الکتریکی استفاده می‌کند لوازم لوکس خودرو که در هریک از چرخ‌ها نصب شده‌اند، نسبت به استفاده از قوای محرکه سنتی، طراحان آزادی عمل بیشتری داشته‌اند. فروشگاه لوازم خودرو با چنین نیرویی این ابر خودروی الکتریکی قادر است در 2.8 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. لوکس خودرو نهایت سرعت این خودرو هم 304 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.این موارد لیاقت رولزرویس فانتوم را ندارند. در فانتوم جدید، علم دینامیک در همه جای آن مشاهده می‌شود؛ اما سیستمی لوازم لوکس خودرو که بیشترین تاثیر را در هندلینگ و مانور خوب آن داشته، سیستم چهار چرخ فرمان پذیر است.
  • محمد عباسی