فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالاهای خودرویی مانند اسپری های لاستیک، موتور شوی، تمیز کننده های سقف و صندلی، واکس و پولیش، کف پایی، قفل فرمان و انواع خوشبو کننده ها با تنوعی بی‌نظیر از برندهای برتر نظیر سوناکس کارپکس نچرال فرش و ... در گنجی پخش عرضه می‏‏‏‌شوند. گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی لوکس خودرو در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه پولیش مفرا MAFRA با کیفیت و وزن ایده آل در بازار ایران. با توجه به نیاز بازار ایران، ما وظیفه خود دانستیم تا پولیشری را در فروشگاه موجود کنیم تا پاسخگو و مناسب برای نیاز پولیشکار های حرفه ای باشد ایرانی باشد.
دستگاه پولیش ماشین اوربیتال مفرا

بدون شک حرفه ای ترین 
دستگاه پولیش موجود در ایران دستگاه پولیش مفرا میباشد و توانسته رضایت مصرف کننده هارا به خود جلب نموده و در بهبود کار پولیش و عدم خستگی پولیشکار به دلیل سبکی این دستگاه پولیش گام بزرگی بردارد.
از ویژگی های پولیشر اوربیتالی مفرا میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
ابعاد کوچک پولیشر ، وزن پایین دستگاه پولیش ، سازگاری با تمام پدهای پولیش استاندارد ، اوربیتالی بودن دستگاه پولیش ، صدای کم پولیشر هنگام پولیشکاری ، کم مصرف بودن پولیشر.


مفرا

برند  مفرا MAFRA در سال 1965 در شهر میلان متولد و بدلیل این مفرا MAFRA نام گرفت که خالق آن شخص به نام  Franco Mattioli بود .
مفرا در ابتدا ی فعالیت برای پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت اروپایی خود مخصوصاً برندهای آلمانی  کار سختی در پیش داشت ، اما با استفاده از نوآوری ها ی جذاب و مستمر توانست نظر بسیاری از علاقمندان ماشین های اسپرت را جلب کند و در سال 1984 در جایگاه محبوب ترین برند محصولات لوکس اتومبیل  ایتالیا قرار بگیرد .

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش

مهمترین ویژگی محصولات مفرا تنوع فوق العاده سبد محصولات می باشد به طوری که در حال حاضر بیش از 126 محصول متفاوت در خانواده ی محصولات مفرا قرار دارد.



از عواملی که محصولات مفرا را از دیگر رقبا جدا می کند می توان به ظاهر فوق العاده شیک و مشتری پسند ، کیفیت فوق العاده تمامی محصولات و نو آوری های خلاقانه در اکثر محصولات اشاره کرد و همین مورد بود که به مرور زمان مفرا را به عنوان یکی از 10 برند معتبر لوکس اتومبیل جهان مطرح کند.
مفرا با شعار تبلیغاتی منحصر به فرد خود توانست نگرش طرفداران زیبایی خودرو را تا حد زیادی عوض کند : 

  "  Comestics for your car  "   لوازم آرایشی برای ماشین شما !!

در ایران هم 
مفرا محبوبیت فوق العاده ای بین کسانی که به خودرو خود اهمیت می دهند دارد ، چون از یک طرف ظاهر و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به برند های چینی دارد و از طرف دیگر در مقایسه با دیگر محصولات معتبر خارجی موجود در بازار ایران از جمله سوناکس Sonax و ورث Wurth قیمت بسیار مناسب تری دارد .

جدیدترین محصول شرکت 
مفرا برگرفته از تکنولوژی نانو بنام پوشش سرامیکی بدنه و شیشه را ارائه می نماید.
این پوشش سرامیکی با خاصیت بالای آب گریزی بصورت لایه ای بسیار شفاف و مقاوم بر روی بدنه خودر و مانع از ایجاد خراشیدگی سطح ، محافظت سطح در برابر مواد مخرب شیمیایی ، مقاومت در برابر اکسیداسیون و اشعه ماورای بنفش خورشید ، عدم جذب گرد و غبار و آلودگی می باشد و به نگهداری بدنه خورو در برابر سنگ ریزه کمک شایان می نماید. طول عمر و ماندگاری این پوشش بسته به شرایط آب و هوایی محیط (دما،رطوبت،گرد و غبار و...) از یک تا 3 سال است.

 

لازم به ذکر است که تمامی محصولات مفرا دوستدار محیط زیست و کاملا گیاهی می باشد.

  • محمد عباسی