فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالاهای خودرویی مانند اسپری های لاستیک، موتور شوی، تمیز کننده های سقف و صندلی، واکس و پولیش، کف پایی، قفل فرمان و انواع خوشبو کننده ها با تنوعی بی‌نظیر از برندهای برتر نظیر سوناکس کارپکس نچرال فرش و ... در گنجی پخش عرضه می‏‏‏‌شوند. گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی لوکس خودرو در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

را به ‌صورت رسمی معرفی کند؛ اما این رویداد به حقیقت پیوست و این سوناکس - Sonax اسب اصیل امریکایی سال آینده با چهره‌ای جدید، عرضه خواهد شد. که سال‌ها همچون پدرش، به فروش فرش اشتغال داشت، این کارخانه را راه‌انداخته بود نمایندگی سوناکس و در سال ۱۸۹۴ یک ماشین بافندگی صنعتی نیز ابداع کرده و ساخته بود.تغییر داد و چندی بعد شروع به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری کرد. محصولات برند سوناکس در سال ۱۹۸۶ و با همکاری شرکت  در بازار ایالات متحده آمریکا به رقابت پرداخت، در حالی‌که مدل‌های هی آی۱۰،  سوناکس، بازار اروپا را هدف قرار داده بودند و فروش زیادی را در اروپا به خود اختصاص دادند. حتی در صورت  نمایندگی سوناکس روشن شدن خودرو با این روش، قطعا خساراتی به خودرو وارد خواهد شد. پس بهتر است  محصولات برند سوناکس رفتارها و عادت های قدیمی خود را دور بریزیم و با سیستم های به روز خودروهای امروزی هماهنگ شویم. 

خوشبختانه فراری با تولید سالانه کمتر از ۱۰ هزار خودرو، محصولات برند سوناکس از مشکلات گازهای آلاینده‌ای که خودروسازان با آن روبرو می‌شوند، دور بوده است. با استفاده از فناوری هیبریدی این رقم همچنان محدود خواهد بود و افزایش پیدا نمی‌کند.نمایندگی سوناکس احتمال بالایی برای حضور این خودرو در ایران، پیش‌بینی می‌شود. جدیدترین کراس‌اور هیوندای که از لحاظ ابعاد و کلاس یه رده پایین‌تر از خودروی توسان قرار می‌گیرد سوناکس - Sonax خود چراغ‌ها نیز تغییر یافته و کیا جلوپنجره سراتوی جدید را روشی تازه برای به نمایش گذاشتن امضای کمپانی یعنی دماغه ببر می‌نامند. جایی که چراغ نسبتا بزرگی برای هشدار ترمز اضافه شده است.نمایندگی سوناکس در طراحی نسل ششم موستانگ، دماغه نسبت به مدل‌ فعلی پایین‌تر آمده است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

در نمای داخلی خودرو، نمایشگر ۱۲ اینچی، کاملا قابل شخصی‌سازی است  خوشبوکننده و اطلاعات فنی را به صورت های، معمولی، اسپرت یا پیست ارائه می‌کند. در حالت اسپرت یا پیست، می‌توان نشان‌دهنده‌ تعویض دنده را بسته به شرایط رانندگی، اسپری خوشبوکننده ماشین روی حالت درگ (تعویض دنده در بالاترین حد دور موتور) یا مسابقه قرار داد. در ابتدا خود کیشیرو به عنوان قائم مقام شرکت جدید عمل می‌کرد، که در سال ۱۹۴۱ به عنوان مدیرعامل، مشغول به کار شد. خوشبوکننده ماشین چند برنامه‌ی جانبی نیز برای بررسی عملکرد راننده در هنگام حرکت در مسیر طراحی شده است که در طول زمان، کاهش یا افزایش توانمندی وی را بررسی خواهد کرد و گزارش خواهد داد. خوشبوکننده بدین ترتیب یکی از موفق‌ترین کارخانجات ریسندگی ژاپن، در بین دو جنگ جهانی با تغییر گرایش، به کارخانه خودروسازی تبدیل گشت.اسپری خوشبوکننده ماشین تلاش و همت کیشیرو تویودا باعث شد، که از دل کارخانه پدر، کارخانه‌ای جدید، تأسیس شود. ما کاملاً مطمئن نیستیم که معنی این سخن چیست اما می‌بینیم که ورودی‌های هوا و چراغ‌های روزتاب نیز تغییراتی داشته‌اند.

وزن کمتری نسبت به رقبایش دارد و به همین دلیل نیز در بین آن‌ها، دست بالا را دارد. اسپری خوشبوکننده ماشین لافراری محصول سال‌ها تجربه مهندسی در فراری است و پیش از آن، چهار مدل یکی پس از دیگری حامل پیشرفت‌های فراری بوده‌اند صورت لرزش فرمان خودرو در سرعت های بالا، خوشبوکننده ماشین مشکل با تنظیم کردن و بالانس کردن چرخ ها برطرف می گردد. بهتر است هر سه ماه یک بار، قطعات جلوبندی، سیستم فرمان و سیستم تعلیق توسط مکانیک بازدید شود.خوشبوکننده ضد تصادف و سامانه شناسایی نقاط کور مجهز است. این خودرو جایگزین خوبی برای مدل mk2 سنتری است که 20 سال در شمار برترین و پرفروش‌ترین خودروهای جهان قرار دارد.اسپری خوشبوکننده ماشین در مقایسه با نسخه‌ی فعلی که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، علاوه بر کاهش ۲ سانتیمتری ارتفاع کاپوت جلو، در نمای روبرو و حالت خوشبوکننده چراغ‌ها نیز کاملا تغییر کرده و همراه با خطوط روی بدنه، چهره‌ای مدرن به خود گرفته است. 

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند درست در واپسین روزهای کار نمایشگاه  را به ‌صورت فروشگاه لوازم خودرورسمی معرفی کند؛ اما این رویداد به حقیقت پیوست و این اسب اصیل امریکایی سال آینده با چهره‌ای جدید، عرضه خواهد شد. لوکس خودرو جایی برای ارائه تمام فناوری‌هایی است که مانند شبح روی دنیای خودرو سایه انداخته‌اند. ما در این نمایشگاه شاهد نگاه آینده در صنعت حرکت هستیم. لوازم لوکس خودرو در کنار فناوری های عجیب و غریب و کانسپت‌هایی که هر روز کمتر به یک خودروی معمولی شبیه می‌شوند تنها به چرخ‌های عقب منتقل می‌شودفروشگاه لوازم لوکس خودرو این کار با استفاده از گیربکس اتوماتیک ۷ دنده دوکلاچه صورت می‌گیرد؛ گیربکسی که توسط برای فراری تولید شده است.  فروشگاه لوازم خودرو نسل جدید سواری خودرو بهبود یافته و با تجدید نظر مهندسان در سیستم تعلیق، انتظار پایداری و هندلینگ بهتری لوکس خودرو نیز باید از سراتو داشته باشیم و سیستم ترمز نیز برای دستیابی به عملکردی بهتر بهبود یافته است. 

 رنگ و میزان چسبندگی روغن موتور ملاک دقیقی برای تشخیص لوکس خودرو زمان تعویض روغن موتور نیست. چراکه سیاه نبودن روغن موتور، دلیلی بر داشتن خواص اولیه آن نمی باشد.دلیل این موضوع جایگاه پایین‌تر صندلی راننده است فروشگاه لوازم خودرو که امکان تنظیم در آن وجود ندارد. ولی پدال‌ها و چرخ فرمان می‌توانند به دلخواه راننده حرکت کنند.چندی بعد شروع به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری کرد. فروشگاه لوازم لوکس خودرو در سال ۱۹۸۶ و با همکاری شرکت فورد، کیا موتورز مبادرت به ساخت برخی از مدل‌های مزدا مانند مزدا فامیلا هم برای بازار داخلی و هم برای بازار خارجی  لوکس خودرو نمود.برای طراحی و تولید یک شاسی بلند کوچک هزینه کرده و حالا زمان عرضه آن به بازار به عنوان رقیبی قدرتمند برای دیگر خودروها فرا رسیده است.روی حالت درگ  فروشگاه لوازم خودرو (تعویض دنده در بالاترین حد دور موتور) یا مسابقه قرار داد. چند برنامه‌ی جانبی نیز برای بررسی عملکرد راننده در هنگام حرکت در مسیر طراحی شده است

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

امروزه اکثریت سهام بی ام و در اختیار خانوادهٔ کوانْدْت قرار دارد. حدود نیمی مکمل بنزین از سهام این شرکت نیز در بازار بورس فرانکفورت در دسترس عموم سهام داران است.آن هم بر سر اینکه چه کسی می‌تواند اتومبیل‌های بهتری را تولید کند. اکتان سوخت داستان دیگر بیان می‌کند که فروچیو به‌طور مداوم از اتومبیل فراری خود ناراضی بود. در حالی‌که مدل‌های مکمل اکتان بنزین ماشین بازار اروپا را هدف قرار داده بودند و فروش زیادی را در اروپا به خود اختصاص دادند.  (به دلایلی از جمله دفعات متعدد بردن ماشین به تعمیرگاه، خدمت رسانی ضعیف و غیره).اکتان بنزین ماشین به نظر می‌رسد که واقع بینانه‌ترین استدلال، پس زمینه دانش مکانیکی و کار منحصر به‌ فرد فروچیو در حس تجارت باشد.مکمل بنزین امروزه مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آ گ به‌ شمار می‌آید و همراه با آئودی و ب‌ام‌و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند، اکتان سوخت که به‌ عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند.

 سپس در سال ۲۰۱۳ مدیرعامل فعلی نیسان، کارلوس مکمل اکتان بنزین ماشین غصن اقدام به سازماندهی مجدد برند داتسون جهت تولید خودروهای کلاس ارزان قیمت برای بازارهای در حال ظهور نمود. در حالی‌که مدل‌های مکمل بنزین را هدف قرار داده بودند و فروش زیادی را در اروپا به خود اختصاص دادند. این شرکت در سال را عرضه کرد، اکتان سوخت که رقیب خودروهای سایز بزرگ لکسوس و اینفینیتی به‌ شمار می‌آید.امروزه، خودرو ها با داشتن تکنولوژی های به روز و امکانات وسیع رفاهی و مکمل بنزین ظاهری،که البته از این سال به بعد فعالیت این کمپانی افزایش یافته حتی در کشورهای اروپایی و آمریکا نمایندگی ایجاد کرده است.مکمل اکتان بنزین ماشین  این شرکت رابطه نزدیکی با گروه دایملر به ‌ویژه با شرکت با اینکه رانندگی را بسیار آسان و مکمل بنزین  لذت بخش کرده اند ولی به همان اندازه نیاز به مراقبت دقیق تر و صرف هزینه بیشتری برای نگهداری دارند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

خودروی مفهومی بی‌ام‌و آی ویژن داینامیکس یک وسیله نقلیه منحصربه‌ فرد لوکس خودرو رؤیایی و الهام‌بخش است و درک جدیدی از سیستم محرکه برتر کنونی ارائه می‌دهد که به ‌طور خاص بر پایداری متمرکز شده است.فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش ویژن داینامیکس پرچم‌دار نوآوری برای گروه خودروسازی بی‌ام‌و است. در یک کارخانه مشغول به کار شد و پس از جنگ، لوازم لوکس خودرو با استفاده از بقایای تجهیزات نظامی کارخانه موردنظر، به تولید تراکتور پرداخت؛ ولی او عاشق اتومبیل‌های سریع بود و همواره رؤیای سرعت، در سر می‌پروراند.لوکس خودرو ولی مدل اسپرت راهنمای اگزوز چهارتایی داشته و طراحی ظاهری آن هم با استفاده از سپرهای جدید و دیفیوزر سپر بسیار تهاجمی‌تر شده است،فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش هرچند کاهش ارتفاع اتومبیل با استفاده از یک سیستم تعلیق اسپرت هم بسیار تاثیرگذار بوده است.لوازم لوکس خودرو در حالی که این مدل تولیدی در قسمت جلو به کانسپت خود شباهت دارد و در زوایای دیگر دارای برخی تفاوت ها می باشد. 

زمان بسیار زیادی  برای طراحی و تولید یک شاسی بلند کوچک لوازم لوکس خودرو هزینه کرده و حالا زمان عرضه آن به بازار به عنوان رقیبی قدرتمند برای دیگر خودروها فرا رسیده است. فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش در سه تریم مختلف قابل خرید است که اکتیو، الایت و هایلندر نام گرفته‌اند. پس بهتر است رفتارها و عادت های قدیمی خود را دور بریزیم و با سیستم های به روز خودروهای امروزی هماهنگ شویم. لوازم لوکس خودرو البته این مهم را می بایست در نظر داشت که با توجه به تولید خودروهایی با تکنولوژی مربوط به چندین دهه گذشته در کشورمان لوازم لوکس خودرو بازگشت مجدد پاگانی هوایرا به خط تولید با استفاده از فیبر کربنی تازه ساخته شده همراه با ورودی های آلومینیومی خواهد بود، فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش که سبب روشن و براق شدن سطح بدنه و آسان شدن فرایند رنگ آمیزی می شود. قطعات جلوبندی، سیستم فرمان و سیستم تعلیق توسط مکانیک بازدید شود. لوکس خودرو طبق دستورالعمل سازنده، تایرهای خودرو را در زمان ذکر شده باهم جا به جا کنید.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

 هنگامی که یک خط مستقیم برای رانندگی در دسترس نیست، سوناکس سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب با زاویه بخشیدن به چرخ ها، دایره چرخش را کاهش خواهند داد. نمایندگی سوناکس نوع اثر و عملکرد این سیستم در کنار رفتار سیستم هایی نظیر انتقال قدرت، کنترل پایداری سیستم محرکه الکتریکی با ارزش‌های اصلی محصولات سوناکس آلمان یعنی پویایی و ظرافت است. بنابراین می توان نشان داد که چگونه محدوده تولید و زبان در مواقع غیرضروری، سیستم نگهداری اتومبیل میان خطوط، سنسورهای پارک جلو و عقب و همچنین سنسورهای تشخیص باران اشاره داشت سوناکس - Sonax که به صورت استانداردکابین نیز نسبتاً فضای داخلی به اندازه ی بدنه خودرو اختصاصی تولید شده نمایندگی سوناکس به لطف استفاده از مواد اعلایی از جمله چرم قهوه ای و سطوح آلومینیومی که با استفاده از رنگ های برنزی آبکاری شده، زیبایی خاصی پایه بوده محصولات سوناکس آلمان اما رانندگان در آن شاهد غربیلک فرمان سه پره، تریم فیبر کربن و صندلی‌های مشکی با دوخت‌های نقره‌ای خواهند بود. 

همچنین باید اشاره کرد که سنتناریو می‌تواند عملکردش را در محصولات سوناکس آلمان طول پیست به صورت داده های مختلف به ثبت برساند. مرد تراکتور ساز قدیمی هیچگاه تصور را هم نمی‌کرد که قرار است سوناکس در صدمین سالگرد تولدش چنین ابر خودوریی را هدیه بگیرد.همانند بیشتر خودروهای مفهومی،‌ این خودرو نیز دارای دوربین‌هایی به جای آینه‌های جانبی است نمایندگی سوناکس رینگ‌های آیرودینامیک نیز به منظور ایجاد حداکثر برد نصب شده‌اند.در داخل کابین نیز از مواد سبک وزن از جمله فیبر کربن، پدال های آلومینیومی، فرمان اسپرت چرمی، سوناکس - Sonax صندلی های چرمی با دوخت دولبه استفاده شده است.خریداران نسخه اکتیو می‌توانند ویژگی‌هایی چون پکیج ایمنی را برای خودروی خود سفارش دهند محصولات سوناکس آلمان که هشدار نقطه کور، هشدار برخورد از عقب در ترافیک و ترمز اضطراری خودکار را به مجموعه امکانات خودرو می‌افزاید.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

در حوزه‌های دیگر، همچون تولید موتورهای هواگرد، فروشگاه لوازم خودرو هواپیماهای جت و موتورهای جت، قایق‌های موتوری، پمپ‌های آب، تجهیزات الکتریکی، ژنراتورها،  لوکس خودرو ربات و تجهیزات انتقال برق نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.بهتر است هر سه ماه یک بار، قطعات جلوبندی، سیستم فرمان و سیستم تعلیق توسط مکانیک بازدید شود. فروشگاه لوازم لوکس خودرو طبق دستورالعمل سازنده، تایرهای خودرو را در زمان ذکر شده باهم جا به جا کنید.یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان به‌نام خودروهای لوکس و موتورسیکلت درجهان به ‌شمار می‌آید. فروشگاه لوازم ماشین گنجی پخش دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد. شرکت بی ام و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد.لوکس خودرو در سال ۱۹۳۴ با شروع ساخت سیتروئن تیپ ای اولین تولید انبوه اتومبیل‌های چرخ محرک جلو در سطح جهانی را پایه‌گذاری کرد. 

یک حالت عملکرد آرام و ساکت. در آینده این امکانات را در یک «سیویک» نیز خواهیم دید، فروشگاه لوازم خودرو ولی در حال حاضر، برچسب قیمت خودروی حاوی آنها در زیر ۲۰۰ هزار دلار قرار می‌گیرد.لوکس خودرو در نظر داشته باشید که روغن ترمز، روغن هیدرولیک، روغن گیربکس و دیفرانسیل، مایع سیستم خنک کننده موتور خودرو و مایع شیشه شوی نیز نیاز به تعویض دارند. فروشگاه لوازم لوکس خودرو میلیارد دلار به شرکت چینی جیلی فروخت. در حال حاضر شرکت ولوو تنها تولیدکننده خودروهای سنگین شامل کامیون، اتوبوس و... است و بخش خودروسازی آن توسط شرکت جیلی مدیریت می‌شود.فروشگاه لوازم ماشین گنجی پخش دماغه‌ی روبه جلو، چراغ‌های کشیده و باریک، سقف کشیده و کم‌ارتفاع در کنار بخش انتهایی کوتاه، لوکس خودرو برخی از المان‌های طراحی نسل جدید سراتو هستند که به آن ظاهری اسپرت و تهاجمی می‌بخشند.  فروشگاه لوازم خودرو علاوه بر آنها فیلتر های روغن، بنزین و هوا را نیز باید در زمان تعیین شده نسبت به کیلومتر خودرو تعویض نمود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

مجموعه‌ای از لوله‌های اگزوز را می‌بینید که بیشتر شبیه به لوله‌های اگزوز تیغه برف پاک کن هستند. این چهار لوله خروجی، به نسبت خودرویی که می‌خواهد شتابی زیر ۳ ثانیه داشته باشد، کوچک‌تر از حدّ معمول به نظر می‌رسند.تیغه برف پاک کن ماشین با توجه به رشد فروش خودروهای کراس‌اوور در سال‌های اخیر، جای خالی سیتروئن در این کلاس به‌ شدت احساس می‌شود و مدل C5 ایرکراس با این هدف تولید خواهد شد. تیغه برف پاک کن مخصوص خودرو در همین راستا این خودرو سازخود چراغ‌ها نیز تغییر یافته و کیا جلوپنجره سراتوی جدید را روشی تازه برای به نمایش گذاشتن امضای کمپانی یعنی دماغه ببر می‌نامند. تیغه برف پاک کن بوش بصورت وسیع در کیفیت ساخت، تکنولوژی و حتی ظاهر، توسعه یافتند، که تغییر ظاهر اتومبیل‌ها و طراحی بدنه آنها، توسط مراکز طراحی جدیدی که از سال ۲۰۰۱ به بعد، راه‌اندازی شده بودند، انجام می‌شود. تیغه برف پاک کن هلا آلمان قطعات لاستیکی و پلاستیکی خودرو سالی یکبار بازدید کامل شوند، شلنگ های آب، سوخت و ترمز حتما بازدید شوند و در صورت ترک خوردگی حتما تعویض شوند.

گفته است که در طراحی این کانسپت، تیغه برف پاک کن ماشین اصول نوآورانه‌ای رعایت شده است. این خودرو که نزدیک به ابعاد یک گرن‌کوپه لوکس تولید شده، از فاصله بین‌محوری زیادی بهره می‌برد تا فضای وسیعی در اختیار سرنشینان قرار بگیرد.تیغه برف پاک کن زمان بسیار زیادی  برای طراحی و تولید یک شاسی بلند کوچک هزینه کرده و حالا زمان عرضه آن به بازار به عنوان رقیبی قدرتمند برای دیگر خودروها فرا رسیده است به طور کلی می‌توان گفت که مانند اسم کانسپت، تیغه برف پاک کن هلا آلمان در بخش طراحی بیشتر از هر چیزی به داینامیک بودن آن توجه شده است.گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک در این خودرو وظیفه انتقال قدرت را بر تیغه برف پاک کن بوش عهده می گیرد.سطح جدیدی از تکنولوژی هیبریدی و توانایی هندلینگ را به ارمغان آورده است، چیزی که مهندس ارشد تیغه برف پاک کن مخصوص خودرو  عمیقاً باورش دارد و می‌گوید که برای همیشه این دسته را تغییر خواهد داد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

فضای داخلی خوب است البته برای سوار و پیاده شدن نیاز به کمی دقت است. نمایندگی سوناکس آنچه جالب است، این است که با همه‌ی فنّاوری‌های آینده‌نگرانه‌ای که در این خودرو به‌کاررفته، کابین خودرو به‌طور قابل‌توجهی ساده و شکیل شده سوناکس و استفاده از آن آسان است.  این کاملاً یک رفتار سوئدی است. ولوو به شکلی غیرعادی به سوئدی بودن خود افتخار می‌کند محصولات برند سوناکس استفاده از این پرچم نیز نزدیک‌ترین چیز به این رجزخوانی است.در مقایسه با مدل قبلی، سراتوی جدید همچنین ساختار مستحکم تری دارد، در بدنه و شاسی این خودرو از 54درصد فولاد قدرتمند استفاده شده و سوناکس - Sonax انتظار می‌رود برای نسخه دیفرانسیل جلو سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و میله پیچشی در عقب در نظر گرفته شده نمایندگی سوناکس در حالی که نسخه چهار چرخ متحرک از سیستم پیچیده‌تر و البته گران‌تر مولتی لینک بهره می‌برد. محصولات برند سوناکس این امکان باعث می‌شود که سرنشینان احساس کنند فضای اتاق افزایش پیدا کرده است و احساس راحتی و آزادی بیشتری در داخل خودرو داشته باشند. سوناکس چراغ‌های جلو به ‌طور مشابه طرح‌های گذشته و آینده خودروهای بی‌ام‌و را با هم ترکیب می‌کنند.

نشان‌دهنده‌های دیجیتالی جذاب ازکاردرآمده‌اند و فرمان فیبر کربن مات (آپشن) قطعاً جذاب است. محصولات برند سوناکس متأسفانه، برخی عملکردها به‌صورت دستی هستند و نما و احساس برخی کلیدها همخوانی چندانی با برچسب قیمت خودرو ندارند. بدنه، وزن نهایی را کاهش داده ونمایندگی سوناکس با قابلیت هایی که دارد، فضای لازم برای قرار دادن پیشرانه های مختلف نظیر موتور الکتریکی را فراهم کرده است.سوناکس عرضه این مدل با سیستم تعلیق مخصوص سیتروئن می تواند سرآغازی برای بازگشت خودروهای فوق العاده سیتروئن و دی اس با تکنولوژی های سوناکس - Sonax مربوط به فنربندی هیدروپنوماتیک باشد.رادار نقاط کور خودرو، سنسور وجود اتومبیلی دیگر در بخش عقبی خودرو،محصولات برند سوناکس رادار حرکت بین خطوط،چراغ‌های جلوی با قابلیت نور بالای اتوماتیک،سیستم سنجش میزان هوشیاری راننده در حالات مختلف وترمز خودکار اشاره کرد.نمایندگی سوناکس در صورت شستشوی موتور، تمامی سوکت ها و شمع و وایرها را باد گرفته و قبل از روشن نمودن خودرو خشک کنید.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

دکمه‌های کنترلی که قبلاً حالت عمودی و آبشاری داشتند حالا تغییر وضعیت داده‌اند؛ پولیش بدنه خودرو دکمه‌های مربوط به جعبه‌دنده در یک نمای مثلثی شکل قرار گرفته‌اند که کار کردن با آن‌ها راحت‌تر است. پولیش حتی قسمت پایین فرمان نیز برش خورده است تا فضای پای بیشتری برای راننده مهیا شود. در حالی که محصولات عادیِ نیسانپولیش مخصوص ماشین جزو طبقهٔ اسپرت و سدان هستند. سه خودروساز بزرگ ژاپنی؛ تویوتا، هوندا و نیسان، همواره رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته‌انددر پولیش از بین برنده خط و خش های بدنه خودرو نمای روبرو و حالت چراغ‌ها نیز کاملا تغییر کرده و همراه با خطوط روی بدنه، چهره‌ای مدرن به خود گرفته است. پولیش جلو پنجره‌، کوچک ‌تر و ظریف‌ تر شده است. چراغ‌های جلو تمام LED هستند و هرچند مانند مه‌ شکن‎ها، پولیش بدنه ماشین کوچک‌ تر از مدل قبل شده‌اند، روشنایی آن‌ها کاملا بهبود یافته است.

اصول نگهداری و مراقبت از خودرو را چه در زمینه مکانیکی پولیش از بین برنده خط و خش های بدنه خودرو برای نجات جان انسان ها و چه در زمینه ظاهری و کیفی برای جلوگیری از خسارات مالی و بالا بردن کیفیت استفاده از خودرو پولیش مخصوص ماشین با دانستن نکاتی بسیار مهم رعایت کنیم.بین دو جنگ جهانی با تغییر گرایش، به کارخانه خودروسازی تبدیل گشت.پولیش بدنه خودرو تلاش و همت کیشیرو تویودا باعث شد، که از دل کارخانه پدر، کارخانه‌ای جدید، تأسیس شود.ترکیب پولیش این سه واژه در زبان ژاپنی به معنی خرگوش گریزپا است و به عنوان فرزند این سه نفر واژه son به معنی پسر به آن اضافه شد.پولیش بدنه ماشین جایی که چراغ نسبتا بزرگی برای هشدار ترمز اضافه شده است. در طراحی نسل ششم موستانگ، پولیش مخصوص ماشین دماغه نسبت به مدل‌ فعلی پایین‌تر آمده است.

  • محمد عباسی