فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالاهای خودرویی مانند اسپری های لاستیک، موتور شوی، تمیز کننده های سقف و صندلی، واکس و پولیش، کف پایی، قفل فرمان و انواع خوشبو کننده ها با تنوعی بی‌نظیر از برندهای برتر نظیر سوناکس کارپکس نچرال فرش و ... در گنجی پخش عرضه می‏‏‏‌شوند. گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی لوکس خودرو در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پولیش نرم و واکس مرحله 4 مخصوص بدنه خودرو مفرا-Mafra ، محصولی دو کاره است؛ این پولیش علاوه بر پولیش نرم بدنه و از بین بردن خط و خش معدل با زبری سمباده p4000 ،مفرا براقیت و واکس فوق العاده ای را برای خودرو شما به ارمغان می آورد.
پولیش نرم و واکس مرحله 4 مفرا طراحی شده جهت استفاده بعد از مرحله سوم پولیش می باشد و در  اغلب موارد ، در  مرحله نهایی بعد از پولیش زبر و در جهت براق نمودن مفرا-Mafra رنگ بدنه و نیز  پولیش سطوح  پلاستیکی استفاده می شود.
پولیش نرم و واکس مرحله 4 مخصوص بدنه خودرو مفرا ایده آل جهت از بین بردن اثر هولوگرام در اثر پولیش کاری روی بدنه خودرو بوده و پولیشی بسیار نرم می باشد.
فرمولاسیون پولیش نرم و واکس مرحله 4 مفرا فاقد سیلیکون می باشد .
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

پکیج پوشش نانو سرامیک 5 ساله نانوتیس نانو سرامیک مخصوص بدنه خودرو NanoTiss ، تولید شده جهت افزایش شفافیت بدنه خودرو و محافظت از خودرو در برابر عوامل محیطی. محافظت بدنه خودرو در برابر آتش، باران های اسیدی، فضولات پرندگان، شیره درختان، آثار حشرات، پاشش رنگ های تازه، حاصل از خطوط جاده ای، آلاینده ها و لکه های آب برقرار کرده و همچنین مانع از برخورد اشعه آسیب رسان UV خواهد شدنانوتیس

این پکیج شامل 3 سرامیک پوشش سرامیک 7H نانوتیس مخصوص بدنه خودرو Nanotiss ، پوشش سرامیک 9H نانوتیس مخصوص بدنه خودرو Nanotiss ، لایه نهایی پوشش سرامیک Top Coating نانوتیس مخصوص نهایی کردن پوشش سرامیک بدنه خودرو NanoTiss است و ماندگاری این پوشش سرامیک ایجاد شده بوسیله ی این پکیج 5 سال در می باشد.


پوشش سرامیک نانوتیس مخصوص بدنه خودرو Nanotiss یک پوشش پلیمری نانو می باشد که باعث ایجاد لایه دوم و یک پوشش ضخیم بر روی سطح بدنه خودرو شما شده و به حفاظت از خودرو شما می پردازد. پکیج پوشش نانو سرامیک 5 ساله نانوتیس نانو سرامیک مخصوص بدنه خودرو NanoTiss بادوام 5 ساله و براقیت و محافظت فوق العاده تولید کشور ژاپن می باشد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

اسپری ضدبخار شیشه لستا مخصوص شیشه و آینه خودرو Lesta ، محصولی فوق العاده مخصوص ضد بخار کردن شیشه و آینه های خودرو و منزل می باشد

از قابلیت های فوق العاده اسپری ضدبخار شیشه لستا می توان به از بین بردن بخار شیشه ، Lesta مانع انباشت رطوبت در داخل پنجره اتومبیل اشاره نمود.

اسپری ضدبخار شیشه لستا قابل استفاده بر روی شیشه، آینه، عینک و... است؛ لستا بعد از استفاده هیچ اثری از خود بر روی سطح مانند ماتی بجا نگذاشته و ماندگاری اثر آن 4 تا 5 هفته می باشد.

اسپری ضدبخار شیشه لستا مخصوص شیشه و آینه خودرو Lesta ، ساخت کشور لیتوانی بوده و قابل استفاده شیشه و آینه های خودرو و منزل می باشد .

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰


کمپانی لستا-Lesta یک تولید کننده موفق در کشور لیتوانی در زمینه مراقبت و نگهداری از خودرو است.محصولات لستا-Lesta در بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی موجود و قابل خرید است.لستا-Lesta همواره سعی کرده تا یک محصول نوآورانه و با کیفیت بالا سازگار با خودرو تولید کند.از محصولات شاخص کمپانی لستا-Lesta میتوان به محلول آبگریز شیشه ، اسپری داخل شوی و شامپو براق لستا اشاره نمود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

پد پولیش زبر 180-150 میلی متر Rupes مخصوص دستگاه پولیش سایز 21 مدل 9-BF180H ,پد پولیش زبرRupes، پدهای پولیش حرفه ای عرضه شده توسط کمپانی روپس برای بالا بردن کارایی پولیش های حرفه ای روپس و بهبود عملکرد پولیش بدنه خودرو می باشد.پد پولیش روپس ، موجود در سه رنگ، که هر یک از رنگ ها مخصوص یکی از مرحله های پولیش کاری در نظر گرفته شده است و زبری و نرمی خاص خود را داراست.

شما می توانید در بخش محصولات برند روپس این پد های پولیش را مشاهده و پد پولیش مناسب کار خود را انتخاب نمایید.محصولات کمپانی روپس-Rupes با داشتن محصولاتی با کیفیت بالا، خریداران و مشتری های خاص خود را در تمامی بازار های جهانی داراست ؛ کسانی که به کیفیت در کنار کارایی اهمیت میدهند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

پد پولیش وورث در سه درجه سایندگی مختلف با بالاترین عملکرد و کمترین سایش و همچنین تولید کمترین حرارت. شیار دار بودن پد پولیش نرم وورث (ساختار تار عنکبوتی ) باعث افزایش سطح عملکرد شده و همچنین این اجازه را می دهد تا پولیش، جذب بیشتر و گستره ی عملکرد بهتری برای دانه های ساینده ی پولیش داشته باشد. فوم شیار دار مورد استفاده، باعث سرعت بالاتر حذف و حداکثر مدت زمان استفاده می شود. پدهای پولیش با کیفیت بالای فوم شیار دار ساخته شده اند و همچنین منافذ باز و سطح شیاردار، این اجازه را می دهد که گرمای تولید شده در طول پولیش کاری به ایده آل ترین نوع ممکن خود برسد.

 این پد های پولیش دارای انعطاف پذیری بالا برروی هر شکلی از بدنه خودرو می باشند. با وجود لبه های گرد، صیقلی متناسب با هر شکل و انحنای خودرو خواهید داشت و از فرسایش رنگ جدید با توجه به شکل هندسی جلوگیری می کند.پد پولیش نرم وورث قطر 145 میلیمتری و 170 میلیمتری باعث ایجاد  یک سوراخ مته می شود که  محوریت را سریع، راحت و کامل می کند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

پوشش نانو سرامیک 9H مخصوص بدنه خودرو Super Hydrophobic ، تولید شده جهت افزایش شفافیت بدنه خودرو و محافظت از خودرو در برابر عوامل محیطی. محافظت بدنه خودرو در برابر آتش، باران های اسیدی، فضولات پرندگان، پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو شیره درختان، آثار حشرات، پاشش رنگ های تازه، حاصل از خطوط جاده ای، آلاینده ها و لکه های آب برقرار کرده و همچنین مانع از برخورد اشعه آسیب رسان UV خواهد شد. 

از ویژگی های پوشش نانو سرامیک 9H مخصوص بدنه خودرو Super Hydrophobic میتوان به موارد زیر اشاره نمود:ایجاد براق بالا ضد باران اسیدی ضد اشعه آسیب رسان UV جلوگیری از یخ زدگی اثر سوپر هیدروفوبیک جلوگیری از قیمت سرامیک ماشین اثر ناخن و خطوط سطحی  - حفاظت با سختی پوشش نانو سرامیک 9H براق عمیق ماندگاری بلند مدت

  • محمد عباسی