فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو پخش گنجی

روشگاه اینترنتی لوازم خودرو گنجی پخش، وارد کننده و توزیع کننده لوازم مصرفی لوکس خودرو از قبیل انواع خوشبو کننده ماشین، اسپری لاستیک خودرو و دیگر لوازم خودرو

فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالاهای مرتبط با خودرو در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالاهای خودرویی مانند اسپری های لاستیک، موتور شوی، تمیز کننده های سقف و صندلی، واکس و پولیش، کف پایی، قفل فرمان و انواع خوشبو کننده ها با تنوعی بی‌نظیر از برندهای برتر نظیر سوناکس کارپکس نچرال فرش و ... در گنجی پخش عرضه می‏‏‏‌شوند. گنجی پخش با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار لوازم مصرفی لوکس خودرو در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

۲۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خودروی خود را تمیز نگه دارید

توجه: چند نکته در مورد رانندگی در هوای بارانی-گنجی مگ

۱-شیشه ها را تمیز کنید

دید کافی و کامل داشتن نکته مهمی برای جلوگیری از خطرات است و این موضوع زمانی که در زیر باران هستید اهمیت چند برابر پیدا می کند. کوچک ترین لکه ها که در شرایط معمول چندان به چشم نمی آیند به راحتی و با کوچکترین بارندگی، دید شما را به شدت کاهش می دهند و شما بدون اینکه متوجه این موضوع شوید و فکر می کنید که این کاهش دید تنها به دلیل بارندگی است و با دید کم و با خطر بالا به رانندگی خود ادامه می دهید. حال اگر پیش از بارندگی شیشه ها را تمیز کنید، دید چند برابر بهتری خواهید داشت. برخی نکات برای تمیز کردن شیشه ها به شکل زیر است.

همیشه هم از داخل و هم از خارج، شیشه های خودرو را از آلودگی، لکه، دود، جرم و … تمیز کنید

.توجه: چند نکته در مورد رانندگی در هوای بارانی-گنجی مگ

هنگام بخار کردن داخل خودرو که به دلیل تفاوت دمای داخل و بیرون خودرو ایجاد شده است، فن و یا کولر را روشن کنید تا این تفاوت دمای داخل و بیرون را از بین ببرید. می توانید از گرم کننده شیشه ها و یا از بین برنده بخار شیشه ها استفاده کنید. در نهایت در صورت در دسترس نبودن هیچ یک مقداری شیشه ها را پایین بدهید.

۲- چراغ های خودرو را تنظیم کنید

توجه: چند نکته در مورد رانندگی در هوای بارانی-گنجی مگ

کمتر کسی قبل از قطع شدن چراغ ها به متخصص برای تنظیم چراغ ها مراجعه کند. اما باید بدانید که در اثر گذر زمان و لرزش و حرکت ها، جهت لامپ ها از جهت درستی که برایشان در نظر گرفته شده است خارج شده و حال به نقطه ای که باید بتابند، نمی تابند. حل این مشکل از اذیت کردن و مختل کردن دید راننده هایی که از روبه رو رانندگی می کنند هم جلوگیری می کند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

پیام پنهان احیای کارت سوخت…

بازگشت دوباره کارت سوخت…-گنجی مگ

استفاده از کارت سوخت برای سوخت‌گیری موتورسیکلت ‌ها و خودرو ها در پی اطلاعیه روز گذشته شرکت پالایش و پخش فرآورده‌‌های نفتی الزامی می‌شود. هرچند هنوز تاریخ دقیق اجرای این طرح در جایگاه‌های سوخت اعلام نشده اما ضرب‌الاجلی ۲۱ روزه برای ثبت درخواست دریافت کارت سوخت از سمت شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تعیین شده است.

طبق این اطلاعیه «مالکان محترم خودروها و موتورسیکلت‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند، لازم است به ترتیبی که متعاقبا در رسانه‌ها توضیح داده خواهد شد، از شنبه ۳ آذر ماه، حداکثر تا شنبه ۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷ نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.» اما برگشت کارت سوخت بعد از گذشت حدود چهار سال از تک‌نرخی شدن بنزین به‌عنوان عاملی که انگیزه استفاده از این ابزار را از بین برده بود، به چه معنا است؟ کارت سوخت و سامانه مربوطه اش از تابستان سال ۸۶ که بنزین در ایران سهمیه‌بندی شد، به ابزاری برای کنترل میزان مصرف صاحبان خودرو و موتورسیکلت‌ها تبدیل شد. در آن زمان هر خودرو در ماه سهمیه‌ای ۶۰ لیتری با نرخ دولتی (۱۰۰ تومان) داشت و تا سقف ۳۰۰ لیتر نیز مجاز به سوخت‌گیری با قیمت آزاد (۴۰۰ تومان) بود. بنابراین استفاده از کارت سوخت برای سامان دادن به نظام سهمیه‌بندی ضروری بود. اما پس از تک‌نرخی شدن سوخت در اوایل سال ۹۴، لزوم استفاده از کارت سوخت از بین رفت؛ زیرا بنزین یک قیمت واحد داشت و هر خودرو به میزانی مورد استفاده اش قادر به سوخت‌گیری بود. حذف سهمیه‌بندی بنزین گرچه اقدامی در جهت سوخت‌گیری آزادانه و بدون نگرانی برای رانندگان ایرانی بود، اما ثبات قیمت سوخت برای حدود چهار سال روی نرخ هزار تومان مشکلاتی را ایجاد کرده است که به نظر می‌رسد مسوولان از میان تمام سناریوهای موجود برای کنترل مصرف سوخت و قاچاق آن، بار دیگر به سهمیه‌بندی و دو نرخی شدن قیمت سوخت رسیده‌اند. شناورسازی تدریجی قیمت بنزین تا رسیدن آن به نرخ فوب خلیج فارس، توزیع بنزین میان تمام ایرانیان در قالب کوپن، نرخ‌گذاری پلکانی بنزین و افزایش قیمت برای پرمصرف‌ها، بازگشت سهمیه‌بندی بنزین و دونرخی شدن از جمله سناریوهایی هستند که طی ماه‌های گذشته به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین و کنترل مصرف در داخل کشور مطرح شدند.

بازگشت دوباره کارت سوخت…-گنجی مگ


مقدمه‌ چینی برای سهمیه‌بندی بنزین؟

در بخش دیگری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرده است «الزامی شدن استفاده از کارت سوخت به معنای سهمیه ‌بندی و افزایش نرخ سوخت نبوده و لازم است هموطنان محترم به شایعات بی‌اساس در این مورد توجه نفرمایند.» با توجه به این اطلاعیه به نظر می‌رسد دولت قصد دارد در گام اول با برگرداندن کارت سوخت و پایش مصرف بنزین در کشور، موج قاچاق سوخت را کنترل کند و در گام بعدی با استفاده از سهمیه‌بندی سوخت به اصلاح مصرف در داخل کشور رو بیاورد. طی ماه‌های گذشته، مهاجرت کارت‌های سوخت از استان‌های مرکزی به مناطق مرزی معضلی بوده که به قاچاق سوخت منجر شده است. به این ترتیب به نظر می‌رسد دولت سوخت‌‌گیری را به ارائه کارت‌سوخت ملزم کرده است تا از مهاجرت کارت‌ سوخت‌‌هایی که برای رانندگان استفاده‌ای نداشته جلوگیری کند.

بازگشت دوباره کارت سوخت…-گنجی مگ

اسدالله قره‌خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» در رابطه با این طرح گفت: برگشت کارت سوخت می‌تواند از مقدمات اجرای سهمیه‌بندی مصرف سوخت باشد، اما هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه در دولت و مجلس گرفته نشده است. با این حال در میان تمام سناریوهایی اجرا شده در چند ماه اخیر برای کنترل مصرف داخلی و قاچاق سوخت، اجرای دوباره طرح سهمیه‌بندی از شانس بیشتری برخوردار است؛ زیرا هم زیرساخت‌های آن در کشور آماده است و هم تجربه قبلی در رابطه با آن وجود دارد. اما اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین نیز با دو چالش مواجه است. اولین چالش تعیین میزان سهمیه دولتی است و چالش دوم به تعیین قیمت برای هر لیتر بنزین فراتر از سهمیه باز می‌گردد. با این حال چالش نخست ساده‌تر به نظر می‌رسد؛ زیرا در میان ارقامی مانند ۳۰، ۶۰ یا ۱۰۰ لیتر برای سقف سهمیه دولتی، بر سهمیه ۶۰ لیتری اتفاق‌نظر وجود دارد در حالی‌که برای تعیین نرخ بنزین آزاد، گمانه‌های مختلفی مطرح است. اعدادی مثل ۲ هزار تومان برای هر لیتر بنزین آزاد در حالی از سمت برخی مسوولان مطرح شده که بسیاری از کارشناسان با اشاره به نرخ بنزین در کشورهای همسایه (که عموما بر نرخ جهانی بنزین منطبق است) و نوسانات ارزی اخیر، عقیده دارند باید قیمتی برای بنزین آزاد در نظر گرفته شود که انگیزه قاچاق را از بین ببرد. البته در رابطه با نرخ اصلاحی بنزین از سمت مقامات رسمی نظری اعلام نشده است. روز یکشنبه زنگنه در حاشیه حضور در مجلس اعلام کرد؛ اگرچه موضوع اصلاح قیمت بنزین برای سال ۹۸ مطرح می باشد، اما فعلا هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده و مردم نباید به شایعات توجه کنند.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت ‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (یکشنبه، ۲۷ آبان) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، لایحه دولت درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک برای سرنشینان عقب مورد بررسی قرار گرفت.

اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودرو-گنجی مگ

ملکی افزود: استفاده از صندلی کودک در صندلی عقب خودرو برای حفظ ایمنی بیشتر کودکان، طبق مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس و رأی اکثریت اعضای کمیسیون اجباری گردید.

وی اضافه کرد: مصوبه کمیسیون صنایع و معادن درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودرو، پس از تصویب اعضا، جهت بررسی در صحن مجلس، تقدیم هیئت ‌رئیسه پارلمان شد.

اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودرو-گنجی مگ

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دراین جلسه، در ارتباط با موضوعاتی پیرامون افزایش قیمت خودرو نیز مطرح شد و قرار شد که رسیدگی به این موضوع در جلسات بعدی کمیسیون ادامه یابد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

ایجاد یک میلیون اشتغال با صنعت خودرو…

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که حدود یک میلیون اشتغال در بخش خودرو وجود دارد، گفت: نشست‌ بخش‌های مختلف مرتبط با تولید خودرو و قیمت گذاری آن در حال برگذاری است تا در خصوص قیمت‌های جدید محصولات به یک جمع‌بندی نهایی برسند.

منتظر نباشید؛ قیمت جدید خودرو فعلا اعلام نمی شود گنجی مگ

قیمت خودرو باید سود دلالان را کاهش دهد…

نماینده مردم سبزوار، جغتای، خوشاب و جوین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قیمت خودرو باید طوری باشد که از یک سو به خودروسازان کمک کرده و از سوی دیگر حاشیه قیمتی موجود در بازار که سود آن به نفع جیب دلالان است کمتر شود.

منتظر نباشید؛ قیمت جدید خودرو فعلا اعلام نمی شود گنجی مگ

جلسات بررسی قیمت خودرو با حضور برخی اعضای کمیسیون صنایع و معادن در حال برگذاری است.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
بلک فرایدی بزرگ ترین روز حراج در سال

فرصت طلایی برای خرید کردن
عبارت بلک فرایدی (Black Friday) یا حراج جمعه لقبی است که به بزرگ ترین روز حراج در سال نسبت داده می‌شود.
جمعه، هر کسی را به یاد یک چیز می اندازد. در واژه نامه معین، جمعه هفتمین روز هفته مسلمانان تعریف شده است. اما به باورما، جمعه پادشاه خواب و استراحت، ملکه گردش و تفریح و صرف یک صبحانه دل چسب و مفصل است.


خوب حالا بلک فرایدی چه روزی است؟

بلک فرایدی آخرین جمعه ماه نوامبر و بزرگ ترین روز حراجی در سال است. بنابراین تمام مغازه های حقیقی، فروشگاه های آنلاین و عمده فروش ها از این موقعیت پرمنفعت استفاده می کنند. پیشنهادهای منحصر به فرد، تخفیف های استثنایی، کالاهای دسته بالا و معمولی همگی درحراج بزرگ روز فرایدی شرکت می کنند.
در این روز درصد تخفیف محصولات ارزشمند ممکن است به حدی باشد که خود فروشگاه هیچ سودی نکند!
  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

قیمت سوخت در کشورهای مختلف کاملاً متفاوت می باشد و در طی چند سال گذشته این نرخ همراه با افزایش بوده است. شرکت بیمه بریتانیایی Veygo مطالعه جدیدی انجام داده است که نتایج جالبی را نشان دهد چرا که قیمت متوسط سوخت در ۵۰ کشور دنیا را نشان می‌دهد. این شرکت به دنبال پاسخ به این سوال است که با ۵۰ یورو بنزین (۵۶ دلار) در کشورهای مختلف چه مسافتی را می‌توان طی کرد؟!

با ۵۰ یورو بنزین در هر کشور چه مسافتی را می‌توان طی کرد؟!-گنجی مگ

همان‌گونه که در مطالعه پیش رو مشاهده می‌کنید قیمت سوخت با توجه به کشورهای گوناگون بسیار متفاوت است. به همین خاطر میزان مسافت طی شده با ۵۰ یورو سوخت نیز متفاوت بوده و این موضوع مخصوصاً در کشورهایی که دارای ذخیره‌ی قابل ‌توجه نفت هستند و قیمت سوخت در آنجا کمتر می‌باشد خود را بهتر نشان می‌دهد. البته این تفاوت به نوع خودرو مورد استفاده نیز بستگی دارد بنابراین Veygo برای این مطالعه خودرویی اقتصادی که در سراسر جهان عرضه می‌شود را انتخاب کرده است.

با ۵۰ یورو بنزین در هر کشور چه مسافتی را می‌توان طی کرد؟!-گنجی مگ

 این خودرو فورد فیستا بوده که در بریتانیا پرفروش‌ترین بوده اما خب همان‌گونه که می‌دانید این خودرو در کشورمان موجود نیست و شاید با خودروهای داخلی با این میزان سوخت نتوان نصف این مسافت را نیز طی کرد!

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

تخفیف های تکرار نشدنی جمعه سیاه-BLACK FRIDAY-فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش

یک جمعه‌ی هیجان‌انگیز با تخفیف‌های باورنکردنی در راه است. جمعه دوم آذر، گنجی پخش جشنواره‌ی «حراج جمعه» را هم‌زمان با روزی که به عنوان (Black Friday) که روز حراج بزرگ در دنیا شناخته می‌شود، برگزار می‌کند. این جشنواره‌ی شگفت انگیز درست از 12 شب پنجشنبه شروع می‌شود و تا 24 ساعت بعد یعنی نیمه‌شب جمعه 2 آذر ادامه دارد.

در «حراج جمعه» گنجی پخش چه خبر است؟

امسال برای دومین سال متوالی فوق‌العاده‌ترین خرید را در گنجی پخش تجربه کنید. تخفیف‌های فراموش نشدنی و خرید آسان بدون ایستادن در صف و گشتن دنبال جای پارک ماشین می‌تواند خیال هرکسی را راحت کند. در کنار این‌ها گنجی پخش خریدهای بالای 100 هزار تومان را به سراسر ایران رایگان ارسال می‌کند. منتظر خبرهای بیشتر از هیجان‌انگیزترین جمعه‌ی سال باشید.

تخفیف های تکرار نشدنی جمعه سیاه-BLACK FRIDAY-فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران (ISQI) به طورمداوم رضایت مشتریان را از کیفیت اولیه و کیفیت دوام خودروها مورد بررسی قرار می دهد. ارزیابی رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول در بازه سه ماه پس از تحویل خودرو به مشتریان انجام می گیرد و در مقابل تحقیق در خصوص رضایت مشتریان از دوام محصولات حدود ۱۵ ماه پس از تحویل خودرو به مشتریان صورت می­ گیرد. دراین گزارش به مقایسه نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول و کیفیت دوام خودروهای ساخت داخل پرداخته شده است.

تعیین میزان دوام کیفیت خودروهای ساخت داخل-گنجی پخش

در این گزارش تعداد ۱۴۲۶۳ نفر از مشتریان مورد بررسی قرار گرفته اند. بازه زمانی مورد نظر زمستان ۹۵ و بهار ۹۶ است که مشتریانی که در این بازه خودروی خود را خریده­اند، از منظر کیفیت اولیه و کیفیت دوام محصول ارزیابی شده اند. حدود ۹۰ درصد این افراد مرد و ۱۰ درصد را بانوان تشکیل می­دهند و در حدود ۴۸ درصد ایشان در بازه سنی ۳۱ تا ۴۵ سال قرار دارند. توزیع پاسخ دهندگان به تفکیک شرکت­ های تولید کننده خودرو در این تحقیق به صورت زیر است:

میزان کارکرد خودرو در بازه زمانی ۱۵ ماه پس از تحویل خودرو از عوامل تاثیرگذار بر افت کیفیت خودروها است از این روی ابتدا به بررسی رضایت مشتریان (اعداد رضایت مشتریان از سقف ۱۰۰۰ امتیاز محاسبه شده است) در دو شاخص فوق بر اساس میزان کارکرد خودرو (کیلومتر کارکرد) پرداخته شده است.

تعیین میزان دوام کیفیت خودروهای ساخت داخل-گنجی پخش

بعد از بررسی مشاهده گردید که رضایت مشتریان از کیفیت خودرو پس از حدود یک سال استفاده از عدد ۷۰۶ به ۶۸۱ در مقیاس ۱۰۰۰ امتیاز کاهش یافته است و ۳٫۷ درصد کاهش داشته است. همچنین با افزایش میزان مصرف پس از ۲۰ هزار کیلومتر میزان افت رضایت بیشتر می ­شود.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰

واقب سرویس نکردن شمع ها چیست؟

چه زمانی باید شمع های خودرو را تعویض کرد؟-گنجی مگ

اگر شمع ها را بموقع سرویس نکنیم موتور خودرو خوب کار نمی کند و اصطلاحا موتور خام سوزی خواهد داشت و راندمان موتور کم خواهد شد، کارایی آن تحت تاثیر این مشکل خواهد بود و این خام سوزی باعث آسیب رساندن به کاتالیست خودرو و در نهایت باعث افزایش آلایندگی خودرو می شود. گاهی سرویس نکردن شمع ها موجب می شود خودرو شما بد روشن شود. حتی در مواردی باعث روشن شدن چراغ چک خودرو در اثر آسیب رساندن به قطعات موتوری می شود. گاهی نیز خودرو اصطلاحا ریپ می زند که از اثرات خوب نسوختن بنزین است.

نشانه های خرابی شمع خودرو چیست؟

چه زمانی باید شمع های خودرو را تعویض کرد؟-گنجی مگ

هرچند وقت یکبار شمع های خودرو را چک کنید، اگر سیاه باشد یعنی خراب شده است. همچنین شمع دارای یک عایق چینی است که اگر صدمه دیده باشد یا ترک برداشته باشد اختلاف پتانسیل لازم در دو سر الکترود ها ایجاد نمی شود و در نتیجه جرقه هم نخواهیم داشت و یکی از سیلندر های موتور خودروی شما کار نخواهد کرد که این مشکل با بد کار کردن و لرزش و صدای اضافی همراه است و تشخیص آن کار سختی نیست. توجه کنید که گاهی فقط با پاک کردن شمع ها با یک دستمال تمیز می توان مشکل شمع ها را برطرف کرد.

  • محمد عباسی
  • ۰
  • ۰
عدم وجود هوای تازه می تواند بوی بدی در ماشین تولید کند و این مورد باعث شرمساری شما در مقابل دوستانتان می شود.خوشبوکننده ماشین شما ممکن است بهترین لوازم جانبی داخلی خودرو را داشته باشد، صندلی ها و بالشتک های ماشین شما ممکن استخوشبوکننده بسیار راحت باشد اما اگر اتومبیل شما هوای تازه ای نداشته باشد، می تواند موجب بیماری هایی شود که ناشی از عدم تهویه مناسب هستند.

عدم وجود هوای تازه می تواند بهره وری را در رانندگی کاهش دهد. دی اکسید کربن که در هنگام رانندگی در یک ماشین با پنجره های بسته در هوا می سوزانید، می تواند بر سلامت تأثیر بگذارد. همچنین می تواند به مشکلات دیگری همچون سردرد، آلرژی، تهوع تبدیل گردد. خوشبو کننده به شما اجازه می دهد در یک فضای تمیز رانندگی کنید.


اگر حیوان خانگی در ماشین خود داشته باشید خوشبو کننده 150 کارپکس، جو ماشین را تغییر داده و تمام بوی های ناخوشایند را حذف کرده و شما می توانید از رانندگی خود لذت ببرید.

خوشبو کننده 150 کارپکس، در 4 رایحه بسیار خوش بو و لذت بخش برای تمامی سلایق ساخته شده است. این خوشبو کننده در یک قوطی فلزی مناسب برای جای گرفتن در جا لیوانی خودرو طراحی شده است. اگر فکر می کنید نمی توانید رایحه دلخوه خود را از بین این تعداد از رایحه های مختلف انتخاب کنید و اسپری خوشبوکننده هیچکدام از رایحه های بالا را تجربه نکرده اید اشتباه می کنید این رایحه ها همان بو های خوشی هستند که خاطرات شما با آن ها شکل گرفته و برای شما لبخند به ارمغان می آورند.
  • محمد عباسی